Get Adobe Flash player

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 
 
ЖОВТЯНСЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА
П’ЯТИХАТСЬКИЙ РАЙОН
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ
СЬОМЕ  СКЛИКАННЯ
 ДЕСЯТА СЕСІЯ 


                       
    Р І Ш Е Н Н Я            


ПОРЯДОК   ДЕННИЙ
ДЕСЯТОЇ  СЕСІЇ
02.11.2016

1.Про внесення змін до Статуту Жовтянської сільської ради.
2.Про впровадження електронної системи закупівель та забезпечення прозорості і відкритості процедури закупівель товарів, робіт та послуг у Жовтянській сільській раді.
3.Про перерахування членських внесків до Дніпропетровської обласної асоціації органів місцевого самоврядування у 2016 році.
4.Про розгляд листа П’ятихатського районного відділу освіти щодо виділення коштів  для придбання паркану для Жовтянського дошкільного навчальному закладу «Сонечко».
5. Про розгляд листа П’ятихатського районного відділу культури,туризму та релігій щодо виділення коштів  для придбання професійного музичного обладнання для Жовтянського  СБК.
6.Про надання матеріальної допомоги учаснику бойових дій САЗОНОВУ Сергію Петровичу.
7.Про внесення змін до рішення сільської ради від 18.12.2015 року №25-3/УІІ «Про бюджет сільської ради на 2016 рік».
8.Про виконання сільського бюджету за 9 місяців 2016 року.
9. Про надання згоди на розширення площі механічної майстерні СФГ «Флора».
10.Про надання згоди на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для будівництва та обслуговування  житлового будинку, господарських будівель та споруд(присадибна ділянка) громадянину МЕРЗЛЯКОВУ Івану Олександровичу.
11.Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки під розміщення  та обслуговування сільськогосподарських будівель гр.. ДІДИКУ Юрію Яковичу.
12.Про надання згоди на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарчих будівель та споруд МАГРО Віталію Дмитровичу.
13.Про розгляд заяви спеціаліста ІІ категорії Жовтянської сільської ради КОЗАКОВОЇ Ольги Іванівни щодо вилучення земельної ділянки у гр..ТКАЧЕНКО Михайла Вікторовича.
14.Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства ПЕРЕРВІ Олександру Анатолійовичу.
15. Про затвердження розпоряджень голови сільської ради, прийнятих в
міжсесійний період.
16. Про відміну рішення сесії сільської ради  від 30.08.2013 року №383-31/УІ   «Про присвоєння адреси торговому кіоску, розташованому в селі Жовте
по вулиці Шевченка» (ФІЛІМОНЕНКО Наталія Василівна).
17.Про відміну рішення сільської ради від30 серпня  2013 року
№384 -31/УІ «Про виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), що посвідчує право оренди  громадянці Філімоненко Н.В.
18.Про присвоєння адреси земельній ділянці для розміщення та обслуговування будівлі магазину, розташованого в селі Жовте по вул.Шевченко згідно заяви громадянки ФІЛІМОНЕНКО Наталії Василівни.
19. Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки під розміщення та обслуговування будівлі магазину  гр.. ФІЛІМОНЕНКО Наталії  Василівні.

Про розгляд листа Відділу освіти П’ятихатської
районної державної адміністрації
щодо виділення коштів  на  придбання
залізобетонного паркану  для Жовтянського
дошкільного навчального закладу
 
    Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши лист  Відділу освіти П’ятихатської районної державної адміністрації від 31.10.2016 р.№1036/16 щодо виділення коштів  на  придбання  залізобетонного паркану  для Жовтянського дошкільного навчального закладу,  врахувавши висновки та рекомендації  постійної  комісії з питань бюджету, фінансування, планування соціально-економічного розвитку села, комунальної власності сільська рада вирішила:

      1.Виділити кошти з бюджету Жовтянської сільської ради  Відділу освіти П’ятихатської районної державної адміністрації в сумі 15430 (п’ятнадцять  тисяч  чотириста тридцять ) гривень для придбання залізобетонного паркану  для Жовтянського дошкільного навчального закладу.
    2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань  бюджету, фінансування, планування соціально- економічного   розвитку села, комунальної власності та соціального захисту населення (ЛЕНЬ).  
                       
                                                                                    
Сільський голова    :                                        О.А.ШУЛЯК

С.Жовте
02 листопада 2016 року
№149 - 10/УІІ

Про впровадження електронної системи закупівель
та забезпечення прозорості  і відкритості процедури
закупівель  товарів, робіт, послуг
Жовтянської  сільської ради
  З метою забезпечення ефективності функціонування системи державних закупівель, створення конкурентного середовища у цій сфері, на підставі п.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.ст.8,9,12,13,35,36 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»,  ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада  вирішила :
1.    Використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому п.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» .
2.    Затвердити Положення про застосування системи електронних закупівель у Жовтянській сільській раді  (далі - Положення) згідно
додатку 1  .
3.    Призначити відповідального працівника у Жовтянській сільській раді за здійсненням допорогових закупівель та затвердити Положення про відповідальну особу за організацію та проведення допорогових закупівель ( далі – Положення 2 ) згідно Додатку 2.
4.    Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну  комісію з питань бюджету, фінансування, планування соціально-економічного розвитку села, комунальної власності (ЛЕНЬ)
 
Сільський голова                                          О.А.ШУЛЯК

        с. Жовте
        02 листопада 2016 р.
        № 147- 10/VІІ
                             
                                                                                       Додаток 1
до   проекту рішення сільської ради
від 02.11.2016  № 147-10/VІІ 
                
ПОЛОЖЕННЯ
про застосування системи електронних закупівель
Жовтянською сільською радою 
1.Загальні положення
1.1.      Це Положення встановлює загальний порядок придбання товарів у системі електронних закупівель Жовтянської сільської ради, регулює відносини, що виникають  при проведенні процедури придбання товарів, робіт та послуг  у системі електронних закупівель.
1.2. У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
електронний майданчик – апаратно-програмний комплекс (програмне забезпечення), що функціонує в мережі Інтернет, який є частиною системи електронних закупівель, та забезпечує закупівельникам безоплатну реєстрацію та користування сервісами системи електронних закупівель з автоматичним обміном інформацією щодо процесу закупівлі товарів на електронних майданчиках;
електронний реверсивний аукціон – процес пониження ціни пропозицій учасників, починаючи з найвищої до найнижчої, що проводиться в три раунди. Під час електронного реверсивного аукціону кожному учаснику забезпечується доступ до інформації стосовно цін, запропонованих учасниками, та їх місцезнаходження;
замовник – Жовтянська  сільська  рада;
користувач системи - будь-яка фізична або юридична особа, яка зареєструвалась в системі електронних закупівель;
система електронних закупівель (далі - система) – програмний комплекс, призначений для автоматизації відбору постачальників товарів, визначених замовником шляхом проведення електронного реверсивного аукціону. Система складається з бази даних, модуля електронного реверсивного аукціону та електронних майданчиків, через які здійснюється доступ до системи. Система повинна бути загальнодоступною і гарантувати недискримінацію та рівний доступ до інформації всім користувачам;
закупівлі - процес здійснення закупівель товарів на електронних майданчиках (торги);
учасник – фізичні та юридичні особи, що є користувачами системи, який подав в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлях, оголошених замовником.
2. Сфера застосування Положення
 2.1. Цей Порядок застосовується для допорогових закупівель товарів, робіт та послуг, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень.
При  потребі Порядок може застосовуватись до закупівлі товарів, послуг, робіт вартістю менше 50 тис.грн., але не менше, ніж 3 тисячі гривень, за рішенням керівника розпорядника бюджетних коштів.

3. Реєстрація в системі електронних закупівель
3.1. Замовник реєструється в системі у відповідності до регламенту роботи електронного майданчика, обраного ним.
3.2. Замовник має право зареєструватись на декількох електронних майданчиках.
4. Порядок здійснення закупівель
4.1.Замовник з метою придбання визначених товарів, робіт та послуг оприлюднює в системі оголошення про проведення закупівель.
4.2. В оголошенні про проведення закупівель обов’язково зазначається:
- найменування замовника, код за ЄДРПОУ, місцезнаходження;
- розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість товару;
- найменування предмета закупівлі та код відповідно до класифікатора;
- кількість товарів;
- місце поставки товарів;
- строк поставки товарів;
- технічні вимоги до товару та спосіб їх підтвердження (детальний  опис предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики, з документальним підтвердженням);
- вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження;
- дата та час закінчення подання запитів на уточнення та / або запитань щодо закупівель;
- дата, час початку подання пропозицій;
- дата, час закінчення подання пропозицій;
- дата, час проведення електронного реверсивного аукціону та його умови (крок аукціону може становити 0, 5 - 3% очікуваної вартості товару);
- інша необхідна інформація.
Технічні вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі зі способами їх підтвердження можуть також зазначатися замовником в окремому документі, який одночасно опубліковується з оголошенням про проведення закупівель (документація закупівель). Вказані вимоги не повинні носити дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції. У разі якщо технічні вимоги обґрунтовано містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, замовник може зазначити "або еквівалент".
4.3. Одночасно з розміщенням оголошення про проведення закупівель замовник повинен оприлюднити в системі документацію закупівель (за наявності), проект договору про придбання товару або істотні умови договору.
4.4. Замовник визначає строк початку подання пропозицій, що повинен становити не менше 3 робочих днів і не більше 7 робочих днів з моменту оприлюднення оголошення про проведення закупівель.
У разі, якщо протягом цього періоду замовник отримує запитання, уточнення від користувачів системи щодо технічних вимог до товару та/або вимог до кваліфікації учасників, замовник повинен надати через систему відповідь протягом двох робочих днів з моменту їх розміщення в системі.
У разі необхідності замовник може внести відповідні зміни до технічних вимог до товару та/або вимог до кваліфікації учасників та оприлюднити їх в системі.
4.5. Замовник визначає строк закінчення подання пропозицій, що повинен становити не менш ніж 2 робочих дні та не більш ніж 5 робочих днів з моменту початку подання пропозицій.
4.6. Ранжування всіх поданих пропозицій здійснюється системою автоматично за ціною, формуючи рейтинги позиції учасників. Дана інформація автоматично оприлюднюються системою одразу після завершення електронного реверсивного аукціону.
4.7. Замовник в строк, що становить не більш ніж 5 робочих днів з дня закінчення електронного реверсивного аукціону, аналізує визначену системою пропозицію з найнижчою ціною на предмет відповідності учасника, що її подав, вимогам до кваліфікації учасників, а запропонованого товару – технічним вимогам до товару, зазначеним в оголошенні та/або документації закупівель.
У разі відповідності пропозиції учасника вимогам замовника, які зазначені в оголошенні про проведення закупівель та/або документації закупівель, такий учасник визнається переможцем закупівель.
Пропозиції інших учасників у такому випадку не розглядаються.
У разі якщо пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам до товару та/або вимогам до кваліфікації учасників, замовник відхиляє пропозицію. Підстави відхилення оприлюднюються в системі протягом 1 робочого дня з дня прийняття такого рішення.
У разі відхилення пропозиції учасника, який запропонував найнижчу ціну, в такому ж порядку розглядається наступна пропозиція з найнижчою ціною, визначена системою.
Якщо після відхилення не залишиться жодних пропозицій, закупівля визнається такою, що не відбулась.
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та/або відповідність товарів технічним вимогам, надаються замовнику переможцем у разі, якщо така вимога була визначена в оголошенні про проведення закупівель.
4.8. Інформація про визначення переможця обов’язково оприлюднюється замовником в системі в день прийняття ним рішення про визначення переможця.
4.9. Договір про придбання товару укладається між замовником і переможцем не раніше ніж через 3 робочих днів та не пізніше 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця з врахуванням положень розділу 5 цього Положення. 
4.10. Після укладення договору про придбання товару замовник зобов’язаний його оприлюднити в системі протягом 3 робочих днів з моменту його укладання.
4.11. У випадку неукладення договору з вини переможця протягом строку, визначеного в п. 4.10 вище, замовник проводить розгляд пропозиції наступного учасника, якого визначила система з тих, що залишилися, та діє у порядку, передбаченому п.п. 4.7-4.10 Положення.
4.12 Якщо учасники не подали жодних пропозицій, рішення щодо закупівлі товарів, робіт або послуг  приймається сільським головою.
5. Роз'яснення щодо результатів закупівель (скарги)
5.1. Оскарження в процесі проведення закупівель відповідно до п. 2.1. Положення відбувається у формі роз'яснення щодо результатів закупівель (скарга). Така скарга подається користувачем системи або учасником в електронній формі через сервіс системи та повинна містити таку інформацію:
•найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються;
•номер оголошення про проведення закупівель, які оскаржуються;
•підстави подання скарги;
•вимоги до замовника та їх обґрунтування (обставини, в яких скаржник вбачає  порушення  закупівлі з посиланням на регламент (положення) або діюче законодавство);
•ідентифікаційні дані ( найменування, код ЄДРПОУ  для юридичних осіб-резидентів, ПІБ, місце реєстрації (проживання) фізичних осіб, найменування, реєстраційний номер, країна резидентства - для юридичних осіб-нерезидентів) особи, що подала скаргу.
5.2. У разі отримання замовником роз'яснення (скарги) з вимогою щодо усунення порушення під час проведення закупівель, замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів для врегулювання питань, зазначених у скарзі, інформацію про що оприлюднити, в тому числі прийняти рішення про призупинення закупівель у такій самій формі, в якій була подана скарга.
5.3. Роз'яснення (скарги) подаються учасником замовнику не пізніше 5 днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця, але до дня укладення договору про придбання товару, з дотриманням вимог п. 5.1 цього Положення. Роз'яснення (скарги) на технічні вимоги до товару та вимоги до кваліфікації учасників можуть подаватися до початку строку, встановленого для подання пропозицій.
5.4. Замовник повинен у строк, що не перевищує двох робочих днів з дня реєстрації скарги в системі, оприлюднити в системі інформацію про час і місце розгляду скарги.
Замовник має право залучати для отримання консультацій та експертних висновків представників державних органів (за погодженням з керівниками державних органів), експертів та спеціалістів, які не є пов’язаними особами та володіють спеціальними знаннями, необхідними для професійного та неупередженого розгляду скарги.
Розгляд скарги є відкритим, усі бажаючі можуть бути присутніми на розгляді.
5.5. Замовник зобов’язаний прийняти обґрунтоване рішення за результатами розгляду скарги не пізніше ніж протягом 5 днів з моменту реєстрації скарги в системі та прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі, про заходи, що повинні вживатися для їх усунення та, у випадку встановлення порушення при визначенні переможця, переглядає таке рішення.
5.6. Рішення, прийняте за результатами розгляду скарги, оприлюднюється в системі не пізніше наступного дня після його прийняття.
5.7. Процес розгляду скарги не зупиняє процесу проведення закупівель за виключенням обставин, передбачених п.5.2. Положення.
5.8. Замовник та переможець не мають права укладати договір в період призупинення закупівлі.
 
Секретар сільської ради                                              О.М.ШАПРАН




















                                                              Додаток 2
до   проекту рішення сільської ради
від 02.11.2016  № 147-10/VІІ 
             

ПОЛОЖЕННЯ
про відповідальну особу за організацію та проведення
допорогових закупівель
I. Загальні положення
1.1. Це Положення розроблено відповідно до статей 8 і 11 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності відповідальної особи а також її права, обов’язки та відповідальність.
1.2. Відповідальна особа − службова, посадова та інша фізична особа замовника, визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом на підставі власного розпорядчого рішення.
1.3. Замовником не може бути одночасно визначено відповідальними за організацію та проведення одних і тих самих процедур закупівель тендерний комітет та відповідальну особу.
1.4. Метою діяльності відповідальної особи є організація та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника на засадах об’єктивності та неупередженості.
1.5. Відповідальна особа у своїй діяльності керується Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.
ІІ. Засади діяльності та вимоги до відповідальної особи
 2.1. Відповідальна особа здійснює діяльність на підставі розпорядження замовника. Відповідальна особа може мати право на підписання договорів про закупівлю у разі надання замовником таких повноважень, оформлених відповідно до законодавства.
2.2. Не можуть визначатися відповідальними особами посадові особи та представники учасників, та інші особи, визначені законодавством України.
2.3. Під час організації та проведення процедур закупівель відповідальна особа не повинна створювати конфлікт між інтересами замовника та учасників чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. У разі наявності зазначеного конфлікту відповідальна особа інформує про це замовника, який приймає відповідне рішення щодо проведення процедури без участі такої особи.
 2.3. У разі визначення однієї відповідальної особи замовник має право визначити особу, яка буде виконувати обов’язки відповідальної особи в разі її відсутності (під час перебування на лікарняному, у відрядженні або відпустці).
2.4. Відповідальна особа повинна мати: незакінчену вищу (вищу ) освіту; не менше двох років досвіду роботи у сфері закупівель. У залежності від обсягів та предмета закупівлі відповідальній особі доцільно орієнтуватися в одному чи декількох питаннях: в основах сучасного маркетингу, кон’юнктурі ринків товарів, робіт і послуг та факторах, що впливають на її формування, а також джерелах інформації про ринкову кон’юнктуру; у чинних стандартах та технічних умовах товарів, робіт і послуг, які закуповуються замовником; у видах, істотних умовах та особливостях укладення догорів про закупівлю товарів, робіт і послуг тощо.
2.5. Оплата праці відповідальної особи здійснюється на підставі законів та інших нормативно-правових актів України, генеральної, галузевих, регіональних угод, колективних договорів.
2.6. Відповідальна особа під час виконання своїх функцій керується наступними принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ІІІ. Права та обов’язки уповноваженої особи:
3.1.Відповідальна особа: складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до вимог Закону; представляє інтереси замовника з питань, пов’язаних із здійсненням закупівель, зокрема під час перевірок і контрольних заходів, розгляду скарг і судових справ; надає в установлений строк необхідні документи та відповідні пояснення; аналізує виконання договорів, укладених згідно із Законом; здійснює інші дії, передбачені Законом.
3.2. Відповідальна особа має право: брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби в товарах, роботах і послугах, що будуть закуповуватися; пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель; ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, оцінки поданих тендерних пропозицій, підготовки проектів договорів тощо; приймати рішення, узгоджувати проекти документів, зокрема договору про закупівлю з метою забезпечення його відповідності умовам процедури закупівлі, та підписувати в межах своєї компетенції відповідні документи; вимагати та отримувати від службових осіб і підрозділів замовника інформацію та документи, необхідні для виконання завдань (функцій), пов’язаних з організацією та проведенням процедур закупівель; брати участь у проведенні нарад, зборів з питань, пов’язаних з функціональними обов’язками відповідальної особи (осіб); давати роз’яснення і консультації структурним підрозділам замовника в межах своїх повноважень з питань, що належать до компетенції уповноваженої особи; здійснювати інші дії, передбачені Законом.
 3.3. Відповідальна особа зобов’язана: дотримуватися норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення; організовувати та проводити процедури закупівель; забезпечувати рівні умови для всіх учасників процедур закупівель; у встановленому Законом порядку визначати переможців процедур закупівель.


ІV. Відповідальність.
4.1. Відповідальна особа персонально відповідає: за прийняті нею рішення і вчинені дії (бездіяльність) відповідно до законів України; за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб- порталі Уповноваженого органу; за порушення вимог, визначених Законом у сфері публічних закупівель


Секретар сільської ради                                              О.М.ШАПРАН





Про сплату членських внесків до бюджету
Дніпропетровської обласної асоціації
органів місцевого самоврядування у 2016 році
 
    Відповідно до статті 21 Закону України «Про асоціації органів місцевого самоврядування», розглянувши  рішення   Дніпропетровської обласної асоціації органів місцевого самоврядування №8 від 17.02.2016 року «Про розміри членських внесків членів Дніпропетровської обласної асоціації органів місцевого самоврядування на 2016 рік»,  сільська рада вирішила:

      1.Перерахувати членські внески до бюджету Дніпропетровської обласної асоціації органів місцевого самоврядування в розмірі 500 гривень.
    2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань  бюджету, фінансування, планування соціально-економічного   розвитку села, комунальної власності та соціального захисту населення (ЛЕНЬ).  
                       
                                                                                    
Сільський голова    :                                        О.А.ШУЛЯК

С.Жовте
02 листопада 2016 року
№160 - 10/УІІ

Про затвердження розпоряджень
голови сільської ради, прийнятих в
міжсесійний період

           Відповідно до пункту 7 статті 55  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  заслухавши висновки та рекомендації голови постійної  комісії з питань забезпечення законності, громадського порядку, регуляторної  політики, діяльності ради та депутатської етики  про розпорядження, видані в міжсесійний період, які потребують затвердження на черговій сесії сільської ради, сільська рада вирішила:

 1.Затвердити розпорядження з основної діяльності, видані в міжсесійний період:  з 20 вересня 2016 року по 02 листопада  2016 року:
             -   №59-р від 27.09.2016 року «Про преміювання працівників апарату управління сільської ради»;
             -   №64-р від 26.10.2016 року «Про преміювання працівників апарату управління сільської ради».

         
Сільський голова                                             О.А. ШУЛЯК  
                                                
с.Жовте
02 листопада  2016 року
№148-10/VІІ
         
                                                     
Про затвердження Статуту
Жовтянської сільської ради
в новій редакції


           Відповідно до глави 1, статті 26, пункту48  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» від 13.07.2016 р. №440, сільська рада вирішила:

 1.Затвердити Статут  Жовтянської сільської ради в новій редакції  (додається).


         
Сільський голова                                             О.А. ШУЛЯК    
                                                
с.Жовте
02 листопада  2016 року
№ 146 - 10/VІІ
         
                                                     

  ЗАТВЕРДЖУЮ :
Жовтянський сільський голова
______________ О.А.ШУЛЯК
«02» листопада 2016 року
Код ЄДРПОУ 04339250
        ( нова редакція )



СТАТУТ
ЖОВТЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

П’ятихатського району Дніпропетровської області






Україна
Дніпропетровська область
П’ятихатський район
село Жовте
вул. Українська,56А

1.ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ:
1.1.Жовтянська сільська рада діє на основі Конституції України та Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні”.
1.2.Індентифікаційний код: 04339250
1.3.Ознака особи: Юридична особа
1.4.Організаційно-правова форма : Орган місцевого самоврядування 1.5.Місцезнаходження: 52130 село Жовте вул.Українська,56А, П’ятихатський район Дніпропетровська область
1.6.Орган управління: Виконавчий комітет
1.7.Форма власності : Комунальна власність
1.8.Вид діяльності : Державне управління загального характеру
1.9.Ознака зовнішньо-економічної діяльності : телефон: 67-1-12 ,
 факс: 67-1-12
1.10.Орган реєстрації: П”ятихатська райдержадміністрація
1.11.Дата реєстрації: 21.10.1997 року рішення № 1
1.12.Первиним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функції і повноважень є територіальна громада села  Жовте та селища Зелене П’ятихатського району Дніпропетровської області, об’єднані в одну територіальну громаду –Жовтянська сільська рада.
1.13.Жовтянська сільська рада є органом місцевого самоврядування, що представляє відповідні територіальні громади села Жовте та селища Зелене П’ятихатського району Дніпропетровської області та здійснює від їх імені та в інтересах функцій і повноваження місцевого самоврядування,визначені Конституцією України,Законом України ”Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими законами.
1.14.Загальні збори громадян за місцем проживання є формою їх безпосередньої участі у вирішенні питань місцевого значення.
1.15.Рішення загальних зборів громадян враховуються органами місцевого самоврядування в їх діяльності.
1.16.Сільський голова є головною посадовою особою територіальної громади сіл.
1.17.Сільський голова обирається відповідно територіальною громадою на основі загального,рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування і здійснює свої повноваження на постійній основі.
1.18.Сільський голова очолює виконавчий комітет відповідної сільської ради,головує на її засіданнях.
2.ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА, МАТЕРІАЛЬНА І  ФІНАНСОВА 
ОСНОВИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ.
2.1. Жовтянська сільська рада є юридичною особою і наділяються Законом України  «Про місцеве самоврядування» та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону.
2.2.Жовтянській сільській раді законом можуть надаватися окремі повноваження органів виконавчої влади, у здійсненні яких вони є підконтрольними відповідним органам виконавчої влади.
2.3. Матеріальною і фінансовою основою Жовтянської сільської ради є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевого бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.
2.4 Від імені та в інтересах територіальних громад права суб'єкта комунальної власності здійснює відповідно Жовтянська сільська рада .
2.5. Місцевий бюджет є самостійним, він не включається до Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та інших місцевих бюджетів.
2.6.Жовтянська сільська рада, з урахуванням місцевих умов і особливостей, може перерозподіляти між собою на підставі договорів окремі повноваження та власні бюджетні кошти.
2.7 Сільська, рада може наділяти частиною своїх повноважень органи самоорганізації населення, передавати їм відповідні кошти, а також матеріально-технічні та інші ресурси, необхідні для здійснення цих повноважень, здійснює контроль за їх виконанням.
2.8. Сільська ради має печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, рахунки в установі Державного Казначейства.
2.9. Сільська рада утворена та зареєстрована в порядку, визначеному Законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації.
2.10. Сільською радою забороняється розподіл отриманих доходів(прибутків) або їх частини серед засновників(учасників), членів такої організації, працівників(крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного внеску), членів органів  управління та інших пов’язаних з ними осіб.
2.11. Сільська рада може передавати активи одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи(у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об’єднання та асоціації об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
3. ВІДНОСИНИ  ОРГАНУ  МІСЦЕВОГО  САМОВРЯДУВАННЯ З ПІДПРИЄМСТВАМИ,  УСТАНОВАМИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯМИ,  ЩО ПЕРЕБУВАЮТЬ  І  ЩО  НЕ  ПЕРЕБУВАЮТЬ  У  КОМУНАЛЬНІЙ ВЛАСНОСТІ  ВІДПОВІДНОЇ  ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ  ГРОМАДИ.
3.1.Відносини Жовтянської сільської ради з підприємствами, установами та організаціями, що перебувають у комунальній власності відповідної територіальної громади, будуються на засадах їх підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності органу місцевого самоврядування.
3.2. Відносини Жовтянської сільської ради з підприємствами, установами та організаціями, що не перебувають у комунальній власності відповідної територіальної громади, будуються на договірній і податковій основі та на засадах підконтрольності у межах повноважень, наданих органу місцевого самоврядування законом.
3.3. З питань, віднесених до відання Жовтянської сільської ради, на їх вимогу підприємства, установи та організації, що не перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, надають відповідну інформацію.
3.4.Жовтянська сільська рада може виступати з ініціативою щодо перевірок, а також організовувати проведення перевірок на підприємствах, в установах та організаціях, що не перебувають у комунальній власності, з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади.
4. ДЕРЖАВНИЙ  КОНТРОЛЬ  ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ОРГАНУ  І  ПОСАДОВИХ ОСІБ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ .
4.1Державний контроль за діяльністю органу і посадових осіб місцевого самоврядування може здійснюватися лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і не повинен призводити до втручання органів державної влади чи їх посадових осіб у здійснення органами місцевого самоврядування наданих їм власних повноважень.
5. ОБМЕЖЕННЯ  ПРАВ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ  ГРОМАДИ НА МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ.
5.1.Обмеження прав територіальної громади на місцеве самоврядування згідно з Конституцією та законами України може бути застосоване лише в умовах воєнного чи надзвичайного стану.
6. ЗАГАЛЬНА КОМПЕТЕНЦІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.
6.1.Сільська ради правомочна розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, Закону України  «Про місцеве самоврядування» та іншими законами до їх відання.
7.ВИКЛЮЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.
7.1. Виключно на пленарних засіданнях сільської ради вирішуються такі питання:
1) затвердження регламенту ради;
2) утворення і ліквідація постійних та інших комісій ради, затвердження та зміна їх складу, обрання голів комісій;
3) утворення виконавчого комітету ради, визначення його чисельності, затвердження персонального складу; внесення змін до складу виконавчого комітету та його розпуск;
4) обрання на посаду та звільнення з посади секретаря ради у порядку, передбаченому Законом України “Про місцеве самоврядування”;
5) затвердження за пропозицією сільського голови структури виконавчого органу ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчого органу, витрат на їх утримання;
6) утворення за поданням сільського голови інших виконавчих органів ради;
7) затвердження плану роботи ради та заслуховування звіту про його виконання;
8) заснування засобів масової інформації відповідної ради, призначення і звільнення їх керівників;
9) заслуховування звіту сільського голови про діяльність виконавчого органу ради;
10) прийняття рішення про недовіру сільському голові;
11) заслуховування звітів постійних комісій, керівника виконавчого органу ради та посадових осіб, яких він призначає або затверджує;
12) заслуховування повідомлень депутатів про роботу в раді, виконання ними доручень ради;
13) розгляд запитів депутатів, прийняття рішень по запитах; 
14) прийняття рішень щодо дострокового припинення повноважень депутата ради в порядку, встановленому законом;
15) скасування актів виконавчого органу ради, які не відповідають Конституції чи законам України, іншим актам законодавства, рішенням відповідної ради, прийнятим у межах її повноважень;
16) прийняття рішення щодо дострокового припинення повноважень сільського голови у випадках, передбачених цим Законом;
17) визначення відповідно до закону кількісного складу ради;
18) прийняття рішення про проведення місцевого референдуму;
19) прийняття відповідно до законодавства рішень щодо організації проведення референдумів та виборів органів державної влади, місцевого самоврядування та сільського голови;
20) прийняття рішень про наділення органів самоорганізації населення окремими власними повноваженнями органів місцевого самоврядування, а також про передачу коштів, матеріально-технічних та інших ресурсів, необхідних для їх здійснення;
21) прийняття рішень про об'єднання в асоціації або вступ до асоціацій, інших форм добровільних об'єднань органів місцевого самоврядування та про вихід з них;
22) затвердження програм соціально-економічного та культурного розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць, цільових програм з інших питань місцевого самоврядування;
23) затвердження місцевого бюджету, внесення змін до нього; затвердження звіту про виконання відповідного бюджету;
24) встановлення місцевих податків і зборів та розмірів їх ставок у межах, визначених законом;
25) утворення цільових фондів, затвердження положень про ці фонди;
26) прийняття рішень щодо випуску місцевих позик;
27) прийняття рішень щодо отримання позик з інших місцевих бюджетів та джерел, а також щодо передачі коштів з відповідного місцевого бюджету;
28) прийняття рішень щодо надання відповідно до чинного законодавства пільг по місцевих податках і зборах;
29) встановлення для підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, розміру частки прибутку, яка підлягає зарахуванню до місцевого бюджету;
30) прийняття рішень щодо відчуження відповідно до закону комунального майна; затвердження місцевих програм приватизації, а також переліку об'єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації; визначення доцільності, порядку та умов приватизації об'єктів права комунальної власності; вирішення питань про придбання в установленому законом порядку приватизованого майна, про включення до об'єктів комунальної власності майна, відчуженого у процесі приватизації, договір купівлі-продажу якого в установленому порядку розірвано або визнано недійсним, про надання у концесію об'єктів права комунальної власності, про створення, ліквідацію, реорганізацію та перепрофілювання підприємств, установ та організацій комунальної власності відповідної територіальної громади;
Реорганізація або ліквідація діючих комунальних дошкільних навчальних закладів, а також дошкільних навчальних закладів, створених колишніми сільськогосподарськими колективними та державними господарствами, допускається лише за згодою територіальної громади (загальних зборів) села, або на підставі результатів місцевого референдуму;
31) прийняття рішень про передачу іншим органам окремих повноважень щодо управління майном, яке належить до комунальної власності відповідної територіальної громади, визначення меж цих повноважень та умов їх здійснення;
32) створення у разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення з іншими суб'єктами комунальної власності спільних проектів або спільного фінансування (утримання) комунальних підприємств, установ та організацій, визначення повноважень цих органів (служб);
33) вирішення відповідно до законодавства питань про створення підприємствами комунальної власності спільних підприємств, у тому числі з іноземними інвестиціями;
34) вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин;
35) затвердження відповідно до закону ставок земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами, що є у власності відповідних територіальних громад;
36) вирішення відповідно до закону питань про надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів місцевого значення, а також про скасування такого дозволу;
37) прийняття рішень про організацію територій і об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення та інших територій, що підлягають особливій охороні; внесення пропозицій до відповідних державних органів щодо оголошення природних та інших об'єктів, що мають екологічну, історичну, культурну або наукову цінність, пам'ятками природи, історії або культури, які охороняються законом;
38) надання відповідно до законодавства згоди на розміщення на території села, селища, міста нових об'єктів, сфера екологічного впливу діяльності яких згідно з діючими нормативами включає відповідну територію;
39) створення відповідно до закону міліції, яка утримується за рахунок коштів відповідного місцевого бюджету; затвердження і звільнення керівників та дільничних інспекторів цієї міліції;
40) заслуховування повідомлень керівників органів внутрішніх справ про їх діяльність щодо охорони громадського порядку на відповідній території, порушення перед відповідними органами вищого рівня питання про звільнення з посади керівників цих органів у разі визнання їх діяльності незадовільною;
41) прийняття рішень з питань адміністративно-територіального устрою в межах і порядку, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування» та іншими законами;
42) затвердження в установленому порядку місцевих містобудівних програм, генеральних планів забудови відповідних населених пунктів, іншої містобудівної документації;
43) затвердження договорів, укладених сільським головою від імені ради, з питань, віднесених до її виключної компетенції;
44) встановлення відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території населеного пункту, забезпечення в ньому чистоти і порядку, торгівлі на ринках, додержання тиші в громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність;
45) прийняття у межах, визначених законом, рішень з питань боротьби зі стихійним лихом, епідеміями, епізоотіями, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність;
45) визначення територій, на яких можуть проводитися потенційно небезпечні заходи в умовах присутності цивільного населення за участю особового складу Збройних Сил України, інших військових формувань та правоохоронних органів з використанням озброєння і військової техніки;
46) прийняття рішень, пов'язаних із створенням спеціальних вільних та інших зон, змінами в статусі цих зон, внесення до відповідних органів пропозицій з цих питань; надання згоди на створення таких зон за ініціативою Президента України або Кабінету Міністрів України;
47) прийняття рішення про дострокове припинення повноважень органів територіальної самоорганізації населення у випадках, передбачених Законом України “Про місцеве самоврядування”;
48) затвердження Статуту територіальної громади;
49) затвердження відповідно до закону Положення про зміст, опис та порядок використання символіки територіальної громади;
50) вирішення відповідно до закону питання про мову (мови), якою користуються у своїй роботі рада, її виконавчий орган та яка використовується в офіційних оголошеннях;
51) надання згоди на передачу об'єктів з державної у комунальну власність та прийняття рішень про передачу об'єктів з комунальної у державну власність, а також щодо придбання об'єктів державної власності;
52) створення відповідно до законодавства комунальної аварійно-рятувальної служби.
8. ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.
8.1. Жовтянська сільська рада складається з депутатів, які обираються населенням відповідної території на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.
8.2. Порядок організації і проведення виборів депутатів визначається законом.
8.3. Загальний склад ради визначається радою відповідно до закону про вибори.
8.4. Рада вважається правомочною за умови обрання не менш як двох третин депутатів від загального складу ради.
8.5. У разі якщо до ради обрано менше двох третин її складу, до обрання необхідної кількості депутатів продовжує здійснювати повноваження рада попереднього скликання.
8.6. У разі дострокового припинення повноважень деяких депутатів, внаслідок чого до складу ради входить менш як дві третини депутатів, до обрання необхідної кількості депутатів така рада вважається правомочною за наявності більше половини депутатів від загального складу ради.
8.7. Строк повноважень ради – п’ять років.
9. ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.
9.1. Виконавчим органом  Жовтянської сільської ради є виконавчий комітет ради, який утворюється радою на строк її повноважень. Після закінчення повноважень ради, сільського голови, її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.
9.2. Кількісний склад виконавчого комітету визначається відповідною радою. Персональний склад виконавчого комітету сільської ради затверджується радою за пропозицією сільського голови ради - за пропозицією голови Жовтянської сільської ради.
9.3. Виконавчий комітет ради утворюється у складі сільського голови ради - голови відповідної ради, секретаря виконавчого комітету, інших осіб.
9.4. До складу виконавчого комітету сільської ради входить також за посадою секретар відповідної ради.
9.5. Очолює виконавчий комітет Жовтянської сільської ради, відповідно, сільський голова. У виконавчому комітеті сільської ради функції секретаря виконавчого комітету за рішенням ради може здійснювати секретар відповідної ради.
9.6. Особи, які входять до складу виконавчого комітету, крім тих, хто працює у виконавчих органах ради на постійній основі, на час засідань виконавчого комітету, а також для здійснення повноважень в інших випадках звільняються від виконання виробничих або службових обов'язків з відшкодуванням їм середнього заробітку за основним місцем роботи та інших витрат, пов'язаних з виконанням обов'язків члена виконавчого комітету, за рахунок коштів відповідного місцевого бюджету.
9.7. На осіб, які входять до складу виконавчого комітету ради і працюють в ньому на постійній основі, поширюються вимоги щодо обмеження сумісності їх діяльності з іншою роботою (діяльністю), встановлені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» для сільського голови.
9.8. Виконавчий комітет ради є підзвітним і підконтрольним раді, що його утворила, а з питань здійснення ним повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади.
9.9 До складу виконавчого комітету сільської ради не можуть входити депутати відповідної ради, крім секретаря ради.
10. ПОВНОВАЖЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
10.1. Виконавчий комітет Жовтянської сільської ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені цим Законом до відання виконавчих органів ради.
10.2. Виконавчий комітет ради:
1) попередньо розглядає проекти місцевих програм соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань, місцевого бюджету, проекти рішень з інших питань, що вносяться на розгляд відповідної ради;
1) координує діяльність відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідної територіальної громади, заслуховує звіти про роботу їх керівників;
3) має право змінювати або скасовувати акти підпорядкованих йому відділів, управлінь, інших
виконавчих органів ради, а також їх посадових осіб.
10.3. Сільська рада може прийняти рішення про розмежування повноважень між її виконавчим комітетом, відділами, управліннями, іншими виконавчими органами ради та сільським головою в межах повноважень, наданих Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчим органам сільської ради .

11.ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
11.1. Положення цього статуту є основою для розробки та прийняття інших законодавчих актів про місцеве самоврядування в Україні.
11.2. Жовтянська сільська рада після набрання чинності цим Статутом здійснюють повноваження, передбачені Конституцією України і Законом України»Про місцеве самоврядування в Україні».
11.3. З набранням чинності цим статутом голова сільської ради набуває статусу сільського голови.
11.4. До прийняття закону про вибори сільських голів вибори сільських голів проводяться в порядку, передбаченому Законом України "Про вибори депутатів і голів сільських Рад".
11.5. До прийняття закону про адміністративно-територіальний устрій України у територіальних громадах, що складаються з жителів кількох населених пунктів, вибори депутатів сільських рад, а також сільських голів проводяться за нині діючим адміністративно-територіальним устроєм.
11.6 До прийняття закону про адміністративно-територіальний устрій України територіальні громади села, селища, міста, що добровільно об'єдналися в одну територіальну громаду, шляхом місцевого референдуму можуть прийняти рішення про вихід з цієї громади лише за умови наявності фінансово-матеріальної бази, достатньої для забезпечення здійснення кожною з цих громад функцій і повноважень місцевого самоврядування відповідно до Закону Україн «Про місцеве самоврядування в Україні».
11.7. Облік даних про кількість і склад територіальних громад та органів місцевого самоврядування, подання їм методичної допомоги здійснюються Верховною Радою України.
11.8 .До прийняття законів, які визначатимуть порядок формування місцевих бюджетів відповідно до Конституції України і цього Закону, місцеві бюджети формуються в порядку, встановленому законами про бюджетну та податкову системи.
11.9. З набранням чинності Закону України”Про місцеве самоврядування в Уараїні” майно, яке до прийняття Конституції України у встановленому законодавством порядку передане державою до комунальної власності адміністративно-територіальних одиниць та набуте ними на інших законних підставах, крім майна, що відчужене у встановленому законом порядку, є комунальною власністю відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст.
Майно, передане до комунальної власності областей і районів, а також набуте на інших законних підставах, є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст, управління яким відповідно до Конституції України здійснюють районні і обласні ради або уповноважені ними органи. Відчуження зазначеного майна здійснюється лише за рішенням власника або уповноваженого ним органу.
За пропозицією голови сільської ради повинні приймати рішення про передачу до комунальної власності відповідних територіальних громад окремих об'єктів, спільної власності територіальних громад, які знаходяться на їх території і задовольняють колективні потреби виключно цих територіальних громад.
Правовий режим майна спільної власності територіальних громад визначається законом.
12 . Цей Статут набирає чинності з дня його офіційної реєстрації.


Про  надання матеріальної допомоги

учаснику   АТО   САЗОНОВУ С.П.

 

          Керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  Програмою  соціальної підтримки учасників антитерористичної

операції та членів їхніх сімей  на 2016-2017 роки , заслухавши заяву  громадянина   САЗОНОВА Сергія Петровича  про надання йому матеріальної допомоги як безпосередньому учаснику в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України,  враховуючи висновки та пропозиції постійної  комісії з питань бюджету, фінансування, планування соціально-економічного розвитку села, комунальної власності  та соціального захисту населення, сільська рада вирішила:

 

1.Надати матеріальну допомогу САЗОНОВУ Сергію Петровичу відповідно до Програми соціальної підтримки учасників антитерористичної

операції та членів їхніх сімей  на 2016-2017 роки ,  в розмірі   одна тисяча дев’ятсот  гривень.

 2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з  питань  бюджету, фінансування, планування соціально- економічного   розвитку села, комунальної власності та соціального захисту населення (ЛЕНЬ).

 

 

              Сільський голова                                    О.А.ШУЛЯК

 

С.Жовте

02 листопада  2016 року

№151 -10/VІІ

Про розгляд листа Відділу культури, туризму,
національностей та релігій П’ятихатської
районної державної адміністрації
щодо виділення коштів  на  придбання
професійного музичного обладнання  для
Жовтянського сільського Будинку культури
 
    Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши лист  Відділу  культури, туризму, національностей та релігій П’ятихатської районної державної адміністрації від 01.11.2016 р.№384  щодо виділення коштів  на  придбання професійного музичного обладнання  для
Жовтянського сільського Будинку культури,  врахувавши висновки та рекомендації  постійної  комісії з питань бюджету, фінансування, планування соціально-економічного розвитку села, комунальної власності сільська рада вирішила:

      1.Виділити кошти з бюджету Жовтянської сільської ради  Відділу  культури, туризму, національностей та релігій П’ятихатської районної державної адміністрації в сумі 24000 (двадцять чотири тисячі ) гривень для придбання   професійного музичного обладнання  для Жовтянського сільського Будинку культури.
    2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань  бюджету, фінансування, планування соціально-економічного   розвитку села, комунальної власності та соціального захисту населення (ЛЕНЬ).  
                       
                                                                                    
Сільський голова    :                                        О.А.ШУЛЯК

С.Жовте
02 листопада 2016 року
№150 - 10/УІІ


Про надання дозволу на розширення площі
механічної майстерні СФГ «Флора»


      Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Земельним  Кодексом України,   розглянувши заяву голови СФГ «Флора»  КРУШИНСЬКОГО Федора Вікторовича щодо розширення площі
механічної майстерні шляхом зведення прибудови, врахувавши висновки та рекомендації постійної  комісії з питань бюджету, фінансування, планування соціально-економічного розвитку села, комунальної власності та соціального захисту населення, сільська рада вирішила:
                                            
 1.Надати дозвіл СФГ «Флора» на розширення площі механічної майстерні шляхом зведення прибудови площею 310кв.м. на земельній ділянці кадастровий номер:1224581500:03:003:001, що надано Жовтянською сільською радою  в користування СФГ «Флора» згідно договору оренди б/н від 18.11.2008 року за адресою: вул.Володарського,буд.2а,  село Жовте,  П’ятихатського району, Дніпропетровської області.

2.ДОКП «П’ятихатське БТІ»  оформити відповідну документацію.

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, фінансування, планування соціально-економічного розвитку села, комунальної власності та соціального захисту населення (ЛЕНЬ).


Сільський голова                                                      О.А.ШУЛЯК

с. Жовте
02 листопада  2016 року
№ 155-10/VІІ

Про  надання згоди на виготовлення
технічної документації із землеустрою
щодо встановлення (відновлення) меж
земельної ділянки в натурі (на місцевості)
для  будівництва та обслуговування  житлового
будинку, господарських будівель та споруд
(присадибна ділянка) громадянину МЕРЗЛЯКОВУ  І.О.

         Керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст.12,118,121 Земельного кодексу України,  розглянувши  заяву громадянина  МЕРЗЛЯКОВА І.О. про надання згоди на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для  будівництва та обслуговування  житлового будинку, господарських будівель та споруд (присадибна ділянка),  врахувавши висновки постійної  комісії з питань аграрної політики, земельних відносин та екології, сільська рада вирішила:
1.Надати згоду на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських  будівель та споруд (присадибна ділянка) орієнтовною площею 0,25 га з уточненням площі земельної ділянки при кадастровій зйомці із земель житлової забудови, не наданих у власність та постійне користування, за адресою: село Жовте  вулиця Вишнева(стара назва-Воровського),буд.58 громадянину МЕРЗЛЯКОВУ Івану Олександровичу.   
     2.Громадянину МЕРЗЛЯКОВУ І.О. надати на розгляд  сесії сільської
     ради   технічну документацію із землеустрою для  її  затвердження.
3.Земельну ділянку використовувати за цільовим призначенням,   дотримуватися вимог земельного законодавства.
     4.Контроль за виконанням покласти на постійну комісію сільської ради
      з питань аграрної політики, земельних відносин та екології  (РАПИНА).

                Сільський голова                                                       О.А.ШУЛЯК
с.Жовте
02 листопада 2016 року
№156 -10/VІІ

Про  надання згоди на виготовлення
технічної документації із землеустрою
щодо встановлення (відновлення) меж
земельної ділянки в натурі (на місцевості)
для  будівництва та обслуговування  житлового
будинку, господарських будівель та споруд
(присадибна ділянка) громадянину МАГРО  В.Д.

         Керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст.12,118,121 Земельного кодексу України,  розглянувши  заяву громадянина  МАГРО Віталія Дмитровича  про надання згоди на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для  будівництва та обслуговування  житлового будинку, господарських будівель та споруд (присадибна ділянка),  врахувавши висновки постійної  комісії з питань аграрної політики, земельних відносин та екології, сільська рада вирішила:
1.Надати згоду на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських  будівель та споруд (присадибна ділянка) орієнтовною площею 0,25 га з уточненням площі земельної ділянки при кадастровій зйомці із земель житлової забудови, не наданих у власність та постійне користування, за адресою: село Жовте  вулиця Вишнева(стара назва-Воровського),буд.40 громадянину МАГРО Віталію Дмитровичу.   
     2.Громадянину МАГРО В.Д. надати на розгляд  сесії сільської
     ради   технічну документацію із землеустрою для  її  затвердження.
3.Земельну ділянку використовувати за цільовим призначенням,   дотримуватися вимог земельного законодавства.
     4.Контроль за виконанням покласти на постійну комісію сільської ради
      з питань аграрної політики, земельних відносин та екології  (РАПИНА).

                Сільський голова                                                       О.А.ШУЛЯК
с.Жовте
02 листопада 2016 року
№157 -10/VІІ


Про  надання  дозволу  на виготовлення
проекту землеустрою щодо відведення 
земельної ділянки  для ведення
особистого селянського господарства
 громадянину ПЕРЕРВІ О.А.

           Керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст.12,118,121 Земельного кодексу України,  розглянувши  заяву гр..ПЕРЕРВИ Олександра Анатолійовича  про надання дозволу  на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення  земельної ділянки для ведення особистого селянського  господарства , враховуючи висновки та рекомендації постійної  комісії з питань аграрної політики, земельних відносин та екології,  сільська рада вирішила:

1.Надати громадянину ПЕРЕРВІ Олександру Анатолійовичу дозвіл на виготовлення  проекту землеустрою щодо відведення  земельної ділянки для ведення особистого селянського  господарства із земель сільськогосподарського призначення, не наданих у власність або постійне користування в межах населеного пункту орієнтовною площею 0,25 га ріллі з уточненням площі земельної ділянки при кадастровій зйомці за адресою: с.Жовте, вул.Незалежності, б/н.
     2.Громадянину  ПЕРЕРВІ О.А. надати проект із землеустрою  на
     розгляд  сесії сільської  ради   для затвердження.         
3.Земельну ділянку використовувати за цільовим призначенням,   дотримуватися вимог земельного законодавства.
     4.Контроль за виконанням покласти на постійну комісію сільської ради
      з питань аграрної політики, земельних відносин та екології  (РАПИНА).

                Сільський голова                                                       О.А.ШУЛЯК
с.Жовте
02 листопада  2016 року
№ 159 -10/VІІ






Про  затвердження орендної плати за
земельні ділянки, які брали участь у
проведенні торгів на конкурентній основі(аукціону)

           Керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до розділу ХІІ Податкового кодексу України (Податок на майно), рекомендацій Міністерства аграрної політики та продовольства України від 03.04.2013р.№37-13-5-13/6651,   враховуючи висновки та рекомендації постійної  комісії з питань аграрної політики, земельних відносин та екології,  сільська рада вирішила:

1.Затвердити орендну плату за земельні ділянки, які брали участь у
проведенні торгів на конкурентній основі(аукціону) на рік: з розрахунку 7% від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Дніпропетровській області.     
 2.Контроль за виконанням покласти на постійну комісію сільської ради
 з питань аграрної політики, земельних відносин та екології  (РАПИНА).

                Сільський голова                                                       О.А.ШУЛЯК
с.Жовте
02 листопада  2016 року
№ 154 -10/VІІ



Про  вилучення земельної ділянки
 у громадянина ТКАЧЕНКО М.В.

         Керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст.143,144,145 Земельного кодексу України,  розглянувши  заяву спеціаліста ІІ категорії із земельних питань КОЗАКОВОЇ О.І. про порушення вимог земельного законодавства щодо використання земельної ділянки  ТКАЧЕНКО Михайлом Вікторовичем(невикористання земельної ділянки, що призвело до заростання карантинними бур’янами, несплата земельного податку),  врахувавши висновки постійної  комісії з питань аграрної політики, земельних відносин та екології, сільська рада вирішила:

1.Вилучити земельну ділянку особистого селянського господарства, яка знаходилась в користуванні ТКАЧЕНКО Михайла Вікторовича розміром 0,25 га по вулиці Незалежності в зв’язку з порушенням  вимог земельного законодавства.
     2.Контроль за виконанням покласти на постійну комісію сільської ради
      з питань аграрної політики, земельних відносин та екології  (РАПИНА).

                Сільський голова                                                       О.А.ШУЛЯК

с.Жовте
02 листопада 2016 року
№158 -10/VІІ

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На сайті Один гість та користувачі відсутні

Пошук по сайту

Випадкове зображення

foto002.jpg